Premiär för många ikväll

Valborg! Många alldeles för unga människor har i veckor förberett sig för för denna orgie i sprit och spyor. Kan bara se tillbaka på min egna valborgspremiär som slutade med hjärnskakning och alkoholförgiftning. Endast 14 år gammal och omhändertagen på stan utav patrullerande föräldrar. Då skrattade jag åt dessa hängivna patrullanter, idag hyllar jag och tackar att dom finns därute och hjälper till.

Elden driver bort onda andar och häxor på kvastar, men jag lovar er att den inte hjälper ett dugg mot baksmällan och ångesten imorgon.





Varje dag i ditt liv är unik, se till att ta vara på den!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Det är så va? Därför fortsätter jag vara ärlig och går framåt i livet :)



Håller för övrigt med om allt du skrivit i ditt inlägg :)



//Lotta

2012-04-30 @ 10:08:21
URL: http://lottaochfamiljen.blogg.se/
Postat av: Mita

Så sant så sant!

2012-04-30 @ 11:59:47
URL: http://rocotopeppers.bloggplatsen.se
Postat av: Jessica - Mamma till Max & Leo

SV: Tack!

Jag att komplettera med handling är nog bland det tråkigaste som finns. För hur det än är så handlar man alltid med saker hem som inte står på listan :) Haha! Jag gör iaf :)

Ja typsnittet på min blogg kanske blir lite jobbigt, men jag är ganska van nu. Men tröttnar så fort på mina designer så om du fortsätter läsa kanske du får se en förändring inom en snar framtid :)

Ang. ditt inlägg så kan jag inte annant än hålla med. Tänk så många unga som idag kommer få sitt liv förstört bara för att dom skulle festa just denna "stora" dag. Jag har själv varit en sån som förberedde inför denna dagen med att handla massa drickbart och leta fester osv. Men alla växer vi ju upp och inser att livet är för värdefullt :)

2012-04-30 @ 12:15:39
URL: http://lillafrokenkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0