Möttes av mörker...och en dammsugare

Söndag härliga söndag! Ledig dag för dom flesta och det verkar även gälla träningen. Åkte till gymmet runt halv sju och där var det mörkt tills rörelsedetektorn uppmärksammade min närvaro. Var i och för sig en städerska i korridorerna som gick i sin egna lilla värld. Hade nog tyvärr kunnat skrämma livet ur henne, då hon stod med ryggen emot mig och dammsög. Jag fick ta en liten omväg för att hon skulle se mig utan att få hjärtstillestånd.

Genomförde ett fantastiskt bra rygg och tricepspass denna morgon. Känner att kroppen svarar otroligt bra just nu och jag orkar mer och mer för varje pass. Inte bara viktmässigt utan kan köra fler set i kombinationer utan att orken går ur mig helt och hållet. Givetvis ger jag allt vad kroppen klarar av, men återhämtningstiden är just nu riktigt låg och jag kan snabbt ge mig på nästa övning.

Sitter just nu med en kaffe och njuter av en fortsatt ganska lugn morgon. Ganska grått väder denna förmiddag, så vi får se vad som händer framöver. Har en enorm tvätthög att ta hand om, men "tyvärr" var tvättstugan fullbokad. Jaja, det man inte hinner idag, kan man alltid göra imorgon.

Morgonens pass:

Uppvärmning 15min på bandet rask takt

Pull-ups 3x10
Sittande rodd, smalt grepp 3x12
Trapezius i maskin 5x8
Latsdrag brett grepp 5x12
Triceps drag i rep 3x10
Lyft med hantel på bänk 3x12
Triceps liggande på bänk med skivstång 3x10
Front pull-down i maskin 3x12

Tillskott innan pass:
Tight Xtreme 1st
Brutal anadrol 3st

Tillskott efter pass:
Protelux 360 proteinshake 30g



Latsdrag - bra basövning.

Varje dag i ditt liv är unik, se till att ta vara på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0