Idag kom den beställda hjälpen

Paket är alltid lika kul att få och jag uppskattar framförallt dom som kommer med avsändare Gymgrossisten. Just nu är jag inne i en träningsfas där fettförbränning står i fokus och jag har ökat på min cardio ganska ordentligt. I kombination med en kolhydratsnål kost resulterar detta förhoppningsvis att en hel del underhudsfett åker bort. Första tre veckorna gick toppen och 4kg rann av mig direkt. Har en önskan om att försöka "tighta" till kroppen ytterligare så nu tar jag till lite hjälp i form av tillskott.

Tight! Xtreme heter produkten som ska provas och jag hoppas den ska ge ett bra resultat. Är sedan tidigare bekant med det omdiskuterade ämnet Geranium och vet att jag tål det och biverkningar uteblir. Vill du läsa mer om produkten kan du göra det HÄR.


Denna produkt kan medföra positivt dopingsvar och skall därför Ej tas av testade atleter i samband med
tävling. Produkter innehållande geranium (kan även gå under benämningarna: geranamin, 1,3-dimethylamylamine (DMAA) samt metylhexanamin) skall ej tas av testade atleter.
Ämnet klassificeras enligt WADA som stimulantia och är förbjudet i samband med tävlning.
 
 Ämnet är godkänt som kosttillskott


Tight! Xtremes uppgraderade formula innehåller ämnen med kraftfullt centralstimulerande och fettförbrännande effekt.

  • Mentalt och fysiskt uppiggande
  • Bättre fokuseringsförmåga
  • Stimulerar frisättningen av fett från fettväven och ökar förbränningen av dessa
  • Ökar termogenesen
  • Minskar aptiten
Varje dag i ditt liv är unik, se till att ta vara på den!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Hmm intressant produkt... tycker du den fungerar? Är lite rädd för att nattsömnen ska bli rubbad men annars skulle min sladdriga kropp behöva chockas igång ;-)

2012-04-19 @ 18:25:50
URL: http://[email protected]
Postat av: Sandra

Kan man ta det här även om man inte tränar järnet?

Jag promenerar runt 4 gånger i veckan eller kör intervaller men mycket mer än så gör jag inte. Käkar just nu ett pulver som heter Jack3d från Gymgrossisten och det verkar funkar ungefär lika som dom här kapslarna. Pulvret är ju bara så jävla äckligt att dricka..

2012-04-20 @ 11:53:14
Postat av: Sandra

Såg nu att du också var bekant med Jack3d :)

Roligt att du har kört igång med bloggande igen, jag är en ny läsare och tänker stanna!

2012-04-20 @ 12:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0