Härligt med morgonträning

Vaknade 05.45 i vanlig ordning i morse. Drog mig en kvart och gick sen upp för att att käka en kesella med lite jordgubbar och nötter. Har testat att träna på tom mage, men när det gäller styrkepass tar kroppen slut alldeles för fort. Är det promenad är det inga större problem, då äter jag när jag kommer hem. Idag var det låren som skulle få sig en omgång och då brukar det bli ganska tunga set, så nånting i kistan var ett måste.
 
Var på gymmet vid 06.30 och en entusiast hade redan infunnit sig och stod på bandet med svettig panna. Då jag cyklade till gymmet tog även jag en rejäl uppvärmning - blev 5km rask takt med intervall motlut.

Styrkepass:

Varvar dessa två då jag tycker det är skönt att sträcka ut ryggen mellan varje set. Ca 90s vila
* Knäböj 5x8
* Pull-ups 5x10

* Benpress 3x10
* Framsida lår i maskin: 3x10

Tillskott innan pass:
Tight Xtreme 1st
Brutal anadrol 3st
Tillskott efter pass:
Protelux 360 proteinshake 30g

I lurarna spelades Mudvaine & Blood for Blood



Chin/pull-ups fantastiskt bra träning - Rekomenderas!
Varje dag i ditt liv är unik, se till att ta vara på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0