Frestelsens dag

Idag har det varit jobbigt - riktigt jävla jobbigt rent ut sagt. Först att sitta till bords med en förvisso förbannat god tonfisksallad, men att se andra äta pizza var tufft. Bara doften av pizza gör att både mage och hjärna börjar ta egna beslut.

Ångest nummer två var att hälla upp en skål med Ahlgrens bilar, men inte till mig. Min lördagspåse innehöll en mix av valnötter och osaltade caschenötter.

Nummer tre i ordningen är att det står en öppnad flaska rödvin i köket och ett par kalla öl i kylen.

2012.05.10 tänker jag äta pizza till middag och Ahlgrens bilar till efterrätt. Sen tänker jag ta mig fan bli full framåt kvällen.

Så det så....!

Men först en söndag med ett par träningspass att se fram emot.

God natt!

Varje dag i ditt liv är unik, se till att ta vara på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0