Bra eftermiddagspass

Är nu rejält trött i kroppen efter 45min styrkepass. Marklyft, pull-ups och biceps curls med skivstång avlöste varandra. Marklyft som helt klart är en av favoritövningarna går bättre och bättre nu för varje gång. Har haft problem med tekniken där varje gång jag lagt på lite vikt. Fokuserar betydligt bättre nu och lyfter stången före rumpan, vilket gör att ryggen inte tar stryk. En stor bidragande faktor till att det numera sitter är att jag köpte dragremmar för ett par månader sen. Greppet blir betydligt bättre och det är ingen risk att tappa stången.



Dragremmar från Better Bodies

Varje dag i ditt liv är unik, se till att ta vara på den!

Kommentarer
Postat av: Bella Davis - MODELL BLOGG

hallå där! gillar du mode & skönhet? isf tycker jag du ska kolla in min modell blogg, anmäl dig gärna i min modell tävling! Kram Bella

2012-04-19 @ 19:59:43
URL: http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0