Går mot intensiv städhelg

På onsdag förmiddag kommer fotografen och ska plåta inför annonsering av huset. I helgen är det ingen risk att man blir rastlös, kommer antagligen svettas Ajax på måndag morgon. Slipper iallafall städa inuti alla skåp och garderober den här gången, vilket vi definitivt inte kommer undan med inför visningen.

Morgonen spenderade jag på gymmet, ett ganska tafatt pass då jag har svårt att greppa saker just nu. Har för tillfället ganska stora blåsor och förhårdnader i händerna, vilket leder till smärta vid belastning. Har man skrivbordshänder så har man, inga robusta snickarnävar här inte =)

Med lite envishet går det säkerligen över och jag kan gå på fullt igen redan efter helgen.

Ikväll ska grillen tändas och doften av grillskivor ska spridas i området. Kanske t o m ska unna mig en kall öl till maten idag.

Jag vet -jag är extrem med det jag gör. Fast vafan - jag trivs med det

Varje dag i ditt liv är unik, se till att ta vara på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0