Upp mitt i natten

Nu är det hög tid för mig att försöka få mina ögonlock så pass tunga att resten av kroppen hamnar i sovande tillstånd. Imorgon bitti (känns som inatt) blir det väckning tidigt då det kommer byggarbetare hit och ska titta på våra golv. Inom den branschen jobbar man inte som en annan och öppnar butiken kl. 10.00 utan dom knackar atagligen på redan vid straxt efter sju.

Jag tänker iallafall inte öppna dörren yrvaken och med morgonrocken som enda klädesplagg (exkl. underkläder).

Jag önskar er alla i vanlig ordning:



Hoppas hinna med att testfota lite med nya kameran imorgon. Instruktionsbok fanns det ingen så jag får prova mig fram. Det ska nog lösa sig det med efter en sisådär 2000 bilder.

Veckans blogg ska även det avgöras imorgon - är du inte med än så passa på att anmäla dig nu. Se bara till att din anmälan inte hamnar i det här inlägget - utan bege till till kategorin "Tävlingar" så hamnar den rätt.
Varje dag i ditt liv är unik, se till att ta vara på den!

Kommentarer
Postat av: vadfanskajagheta.se - uppsalas största blogg!

sv: ja alltså den är så himmla konstig jag åker upp och ner där :S

2011-01-17 @ 00:21:06
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: marie

Aa det var härligt! Hoppas den nya kameran funkar bra :)

2011-01-17 @ 01:56:35
URL: http://mariesse.blogg.se/
Postat av: Becca

sv: okej.. haha skrattade sjukt mycket åt Solsidan igår ;) snacka grymt program :b

Är du en morgon människa eller en nattuggla?? :D

2011-01-17 @ 08:21:25
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0