Största möjliga tystnad.......

Ursäkta språket, men fy fan vilken creepy jävla vidrig film. The last seven är en film jag ångrar att jag utsatte mina ögon och ännu mer min tankeverksamhet för. Sju personer ensamma i kvar i London - varför? - vad har hänt? - en ruggigt tyst film med inslag av Lucifers olika skepnader.

Storyn fick jag inte riktigt kläm på förrens sista fem minuterna av denna sanslöst dåliga film. Alla dessa lite panikartade filmsekvenser med blödande ögon filmade a la´ dogma stil har satt en permanent gåshud och osäkerhet i hela min kropp.

Jag utfärdar en varning för The last seven! Det är ingen skräckfilm utan en dåligt regisserad psykologisk thriller som tråkar ut en i ca 90 minuter, men samtidigt tränger in i ögat och lämnar ett blödande visitkort på hornhinnan.

Varje dag i ditt liv är unik, se till att ta vara på den!

Kommentarer
Postat av: matilda

sv: Haha jo det tror jag, den jag kollar på nu handlar om stora djur i vattnet och nyss hoppade en stor animerad haj upp i luften och drog ner ett flyplan. Slå det ;)

2011-01-16 @ 00:50:59
URL: http://matiildablom.blogg.se/
Postat av: hannah

Kolla in min bloppis, ombloggad fuskpälsjacka från H&M, Acne jeans, party kjolar och mycket mer!: http://bloppisgarderoben.blogg.se/2011/january/saljes-gardebrobsrensning1.html

2011-01-16 @ 00:55:33
Postat av: amanda

ja elr hur? Dom är jätte bra ! :) har du en?

2011-01-16 @ 19:13:09
URL: http://amandasundh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0