Nu finns det ingen återvändo

Var som jag skrev i föregående inlägg på en invigning av en ny gymanläggning tidigare idag. Blev otroligt inspirerad bara av att gå där och titta, så det slutade med en signatur och ett årskort i min hand. Kommer i första hand inrikta mig på att få upp min kondition betydligt för att sen mer och mer övergå till mer muskelträning. Kommer även prova på en del pass som verkade intessanta där bl a en ny variant av easyline. Tog en kik in i det 32 gradiga yogarummet med, och det ska jag verkligen testa. Idag kan jag knappt knyta mina skor utan att behöva sätta mig på golvet.

Passade även på att inhandla ett par träningsbyxor från Casall i den lilla klädshoppen på gymmet. Måste nu jaga fatt i ett par vettiga träningsskor i dagarna, för att komma igång så fort som möjligt.

Ser verkligen fram emot att försöka komma i lite form. Vem vet - det kanske finns en liten vilande muskel där  bakom senan? Siktar på magrutor lagom till beach 2019.





Hmm....glömde kolla om fiket sålde latté och wienerbröd

Varje dag i ditt liv är unik, se till att ta vara på den!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Jag måste oxå komma igång med min träning...jag slarvade efter min knäoperation och har pga av det nästan ingen muskulatur i mitt ena ben...jaja jag får skylla mig själv. ;)



Ha en fin kväll!

2011-01-08 @ 20:40:12
URL: http://thevictoriaplace.blogg.se/
Postat av: Carin!

Det var det bästa du kunde unna dig själv Martin...det är ju så skönt med träning. Vi ses dock inte då jag är på den gamla anläggningen. Lycka till och kram!!

2011-01-08 @ 21:10:09
Postat av: eva

hahaahaha....jag vill åxå få orka styrka och muskler...

2011-01-09 @ 18:20:02
URL: http://evapinglans.webblogg.se/
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

Hej ! vill du se en rolig klipp på min blogg och få ett gott skratt ? kika in <3 KrAmSiSaR <3

2011-01-10 @ 01:37:19
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0