Vädrets makter



Vilken stormnatt! Börjar fundera på om huset verkligen står kvar på plattan, kanske rentav behöver byta postnummer efter den här stormen. Fick bevis på att det verkligen regnat i sidled i morse när jag öppnade ytterdörren. Det hade nämligen samlats en hel del vatten under dörrlisten, där det för övrigt sitter en avrinningsplåt. På nåt sätt har det tagit sig inunder plåten och samlats i väntan på att någon skulle öppna dörren. Den där någon blev givetvis jag och *plask* tack för den extra duschen.

Såg för övrigt en film häromdagen som jag glömde dela med mig av:



Wall street money never sleeps

Helt klart sevärd drama historia, där man får en inblick i hur fort det kan gå att utför på börsen. Minsta lilla felbedömning kan få katastrofala följder för hela företaget du arbetar på. Givetvis är det en inbakad kärlekshistoria med en liten tvist med i filmen.

Igår fanns det inte tid för att utse någon Veckans blogg, så det får bli idag istället. Hoppas ni alla får en fin dag och att ni tar vara på den.

Varje dag i ditt liv är unik, se till att ta vara på den!

Kommentarer
Postat av: Julia & Alexandraa

Fin blogg!!! :D

2011-02-08 @ 10:47:21
URL: http://juuliiias.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0