Mer naket än skådespeleri

Filmen jag egentligen skulle se hade dessvärre för dålig bildkvalitet på för att jag skulle uppskatta den. Istället blev det en rulle med bra bild fast i övrigt inga kvalitéer alls. En gång i tiden gjordes lite småkul så kallade "college movies" där humorn förvisso var ganska låg, fast bjöd iallafall på ett litet skratt titt som tätt.

Dagens produktioner i samma changer platsar på en gavel bredvid xxx filmer och papperskorgen. Verkar som att alla låga skämt inte längre går hem hos publiken, och lösningen på detta är att visa så många bröst som möjligt på 1 timma och 30 minuter.



Rekomenderas till: 13-15 åriga grabbar som aldrig får se ett par bröst mer än på tv.

Varje dag i ditt liv är unik, se till att ta vara på den!

Kommentarer
Postat av: jennylou.

svar: öööh. va. jag har inte ställt upp i någon tävling vad jag vet.

2011-02-10 @ 23:23:10
URL: http://jennylou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0