Kryper ner

ÄNTLIGEN! Nu är datorn klar som jag åtagit mig att laga åt en bekant. Ibland undrar jag varför jag gör såna här jobb för småpengar, det tar trots allt en hel del tid att formatera och sen börja om från början igen. Framförallt äldre datorer där det oftast är lite mer strul med drivrutiner och annat.

Imorgon blir det lite annat då jag ska installera ett par program på en MacBook. Inte ofta det ges tillfälle att tumma lite på en sån skönhet. Nån gång i framtiden blir även jag Mac-ägare & det är ett löfte.



Nu är det dags för mig att uppsöka kudden några timmar. Började titta på filmen Trassel igårkväll, men somnade ifrån den så jag får återuppta den nu direkt från kuddposition.

Hoppas alla därute sover gott inatt, för det tänker jag förhoppningsvis göra. Slipper iallafall vara orolig att taket ska blåsa av inatt. Stormen försvann lika fort som den kom.

Varje dag i ditt liv är unik, se till att ta vara på den!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Visst var det, det tycker jag att du skall köra på!

Det var super gott! :)hoppas du har haft en bra dag :)

2011-02-09 @ 00:10:32
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0