Gott om tid...

Vaknade till och gnuggade mig i ögonen, samtidigt som jag sträckte ut mig ordentligt. Fumlade efter hemtelefonen för att kolla till hur jag låg till rent tidsmässigt innan alarmet skulle väcka dom andra. Displayen = svart vilket betyder att den blivit urladdad under natten. Kollade snabbt till på mobilen istället och insåg att jag låg 30 minuter efter i morgonrutinerna.


Borde kanske köpa en riktig väckarklocka istället!


Med lite effektivitet och en gnutta tur hade vi konstigt nog ganska gott om tid när vi hoppade in i bilen. Måste verkligen börja kolla batteristatus på luren innan jag somnar i fortsättningen. Fast igår var jag verkligen extremt trött. Skulle sett slutet på filmen Trassel, men somnade ifrån den ännu en gång. Ska se den på bio på lördag istället, somnar jag då är den verkligen inte sevärd.
Varje dag i ditt liv är unik, se till att ta vara på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0