Relativt nyttig festmat

Besök av goda vänner är alltid lika trevligt, och igår var verkligen inget undantag. Då jag just nu är lite extra noga med vad jag äter, ville jag bjuda på något relativt nyttigt. Gjorde grillspett på fläskfilé & kyckling samt även några grönsaksspett. Till detta serverades en sallad med bland annat fullkornsbulgur. Det onyttiga fanns med som tillbehör i form av en chili beasås. Lite smalare alternativ fick bli en sås baserad på ajvar och en klassisk variant på vitlök.

Smaktema på tallriken mild chili och vitlök. Tillbehör - grillad sparris & färsk majs.





Tack till familjen Stranne för en riktigt trevlig kväll!

Varje dag i ditt liv är unik, se till att ta vara på den!

Kommentarer
Postat av: sofie bäcke :)

Var gärna med på min frågestund ! klicka bara på min blogg !

Alla som frågar får en länkning ! :D



Kram !

2011-08-07 @ 22:50:22
URL: http://sssssofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0