Hur gick deffen?

Har nu genomfört 4 veckors deff, som inneburit full kontroll på kosten där kolhydrater minimerats. Styrkepassen har minskats till fördel för cardio - har plågats ganska ordentligt i crosstrainern åtskilliga gånger. Det är tur att jag är så förbannat envis, annars hade jag förmodligen aldrig kunnat genomföra detta.

En vanlig dag matmässigt:

Frukost: Havregrynsgröt med bär + solrosfrö & två kokta ägg

Lunch: Tonfisk + sallad eller annan lättupptagen proteinkälla

Middag: Kött + sallad

Kvällsmat: Kesella (kvarg) 250g + bär (hallon/blåbär)

I övrigt: Stora mängder vatten

Tillskott denna period:

Shred Matrix - 3 tabletter 30 min innan frukost & 3 tabletter innan lunch. Tänkte gett er en länk till produkten, men den har tydligen blivit läkemedelsklassad och säljs inte längre.  Hur som helst är detta en viktminskningsprodukt, som ökar förbränningen markant. Nackdel: Då produkten är extremt vätskedrivande har det blivit ett och annat besök på toaletten.

Viridex XT - Två veckor in på deffen började jag äta en testobooster, 2 morgon och 2 kväll. Detta för att kunna bibehålla någorlunda ork på gymmet. Äter denna ytterligare ett par veckor till.

Zink: Tillskott jag äter för jämnan

GRS5 protein: En proteinshake efter träningspassen för maximal återhämtning


Resultatet:

Min startvikt: 77,5kg
Midjemått: 91cm

Slutvikt: 71,9kg
Midjemått: 87cm

För att vara min första deff någonsin är jag riktigt nöjd med resultatet.  Perioden har definitivt inte varit fri från fusk, utan jag har unnat mig godsaker då och då.

Nu väntar en ny viktökningsperiod - så nu blir det hårdkörning på gymmet igen.

Varje dag i ditt liv är unik, se till att ta vara på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0