Vidrigt Kanal 5

Det var lite gulligt när deltagarna i Big Brother byggde sin lilla onanikoja. Jag menar, vem skulle inte bli lite småkåt efter 79 dagar inlåst i ett hus utan att få lätta lite på trycket? Nu fanns det visserligen enstaka sexuella förbindelser även i BB-huset, men där visades inte allt för den oskyldige tv-tittaren.

Baren - Vem kan glömma baren? Spriten flödade bland dom "faktiskt" arbetande deltagarna. Lite sex på nån toalett här och var, och säkerligen nån som kräktes på bästa sändningstid.

Villa Meduza - Lite mer sprit, något mer sex & några mindre skandaler. Nog skrivet om denna B-produktion.

Paradise Hotel - Skandalprogram! En orgie i det mesta & lite till.


Igår var det premiär för Kungarna av Tylösand. Tar mig här friheten att citera Timbuktu:

- The botten is nådd!

Hur i helvete rent ut sagt kan Mastiff med smilfinken Calle Schulman i spetsen ens komma på tanken att skapa detta vidriga program?

Deltagarnas egna ord:

- Tittarna kommer skratta ihjäl sig!

Jag kommer inte bemöda mig att skriva nåt om själva programmets innehåll. Hela produktionen sammanfattas enkelt med ett ord: Dynga!

Halvtimmen jag orkade med av programmet fick iallafall inte mina mungipor att röra på sig. Det var snarare tårar på väg uppbringade av ilska som infann sig.

Fy skäms Kanal 5!


Varje dag i ditt liv är unik, se till att ta vara på den!

Kommentarer
Postat av: Mita

Kan bara hålla med, det är ju skandal att det får sändas.

2010-09-09 @ 18:28:28
URL: http://rocotopeppers.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0