*smack*

Kristallgalan avklarad. Grattis till alla vinnare, ett mindre grattis till Viktoria Silvstedt som inte hade där att göra. Bjuda in henne till att dela ut ett pris måste vara kvällens stora tabbe. Hello Sverige *smack* alla mår bra *smack* jag ska dela ut ett sexigt pris *smack smack smack*

Kollar just nu på tv4+ och eftersnack och vem tränger inte in sig i bild tuggandes på en morotstav om inte detta skämt till individ.

- Jag bah ehh...vad händer? Jag har this crazu energy!

Fick just frågan:

-Varför gör du inte mer tv i Sverige?

-Jag är för blyg tror jag *smack*

Dagens sanning Viktoria - Det finns inte utrymme för dig på tv-tablån.



Varje dag i ditt liv är unik, se till att ta vara på den!

Kommentarer
Postat av: Mita

Håller med till 110%, det var ju riktigt pinsamt!!

2010-09-05 @ 09:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0