Ger man sig in i leken....

Håkan Hellström riktar stark kritik mot juryn i Idol, han är dessutom redo att ta kampen i egna händer.

-Dom ska ha stryk, riktigt mycket stryk!

Kära Håkan, antingen har du oanade talanger inom kampsport alternativt kan du säkerligen sjunga ihjäl dom med dina falska toner. För av bilden att döma tror jag inte att du är kapabel att knäcka en tandpetare.
Till tidningen Filter säger han även att juryn är helt inkompetenta.
-Vad kan Laila Bagge? Absolut ingenting!



Anar jag en smula avundsjuka Håkan? Kan det vara så att fansen börjar tryta och detta är ett sätt att skapa lite debatt? Hur som helst tror jag att alla som söker till ett program som Idol vet vad som väntar dom. Hade varit intressant att se dig på en audition Håkan. Vet inte varför jag kommer tänka på underbara Anna från 2006:
Varje dag i ditt liv är unik, se till att ta vara på den!

Kommentarer
Postat av: FRIDA

HAHA :D Man kan inget annat än älskla henne! :D

2010-09-29 @ 19:36:15
URL: http://rainbowhero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0