Fantisera aldrig högt

-Hårdare Chris!

Två ord som kostade henne livet. I njutningens klimax yttrade tvåbarnsmamman Joanne dessa två ord, sambon blev rasande då hans namn var Gary.

Kanske hade hon ett förhållande med en Chris vid sidan av. Kanske fantiserade hon för att förhöja sin egen njutning lite grann. Hennes sambo såg rött och högg ihjäl henne med en kökskniv - hans dom blev livstids fängelse.

Gary är skyldig till mord, det är inget snack om saken. Det han aldrig kommer få reda på är om hans sambo var otrogen eller inte.



Fråga: Hur skulle du reagera?

Varje dag i ditt liv är unik, se till att ta vara på den!

Kommentarer
Postat av: Marlene

Okej, jag kan ju säga såhär... Hade det hänt mig & jag hade haft en kniv i näven under akten så kan jag inte garanterat att den inte hamnat i magen på honom... Tveksamt skämt åsido, så hade jag blivit skogstokig och antagligen slängt ut honom. Och jag vet inte om jag skulle klara av att fortsätta förhållandet OM han inte kom med en jävligt bra förklaring som JAG köpte. Och en sån förklaring kan jag inte ens ge exempel på. Skulle det visa sig till 110% att det inte rörde sig om otrohet så är det en femma, men jag skulle bli så oerhört sårad av att veta att han fantiserade om någon annan. Bah, är inte det otrohet, lite?..... Måtte det aldrig hända mig!

2010-09-08 @ 19:42:42
URL: http://marlenejansson.blogg.se/
Postat av: martin bertilsson

hahahahaha faan va drygt! sur hade man blivit iaf, men mörda? bättre att vråla andra namn tillbaka ju?? :-)

2010-09-09 @ 22:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0