Tar dom aldrig slut?

Lessnade ganska snabbt på fotbollen igår och drog igång en film istället. Strötittade med ganska sömniga ögon på ännu en Wallander - The Fifth women. När ska dom ge upp denna typen av lågbudgetproducerade polisfilmer tro? Har kommit en i månaden i ett par års tid nu, och ca två av dom har varit sevärda. Sist ut var ännu en på engelska, som inte riktigt kunde hålla mig vaken iallafall. Tycker mest det blir en smula patetiskt när en engelsman ska uttala svenska namn i polissammanhang.

Ställer mig frågan idag varför jag ens bemödar mig att se dom? Enda svaret jag kan komma på är att det nästan blivit som ett "måste". Är säkert bara en tidsfråga innan vi kan se Irené Huss filmerna även dom på engelska. Vet med största säkerhet att mitt "måste" kommer infinna sig även då.

Ser fram emot en bra filmhöst - efterlyser dock lite mer kvalité!

Varje dag i ditt liv är unik, se till att ta vara på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0