Sövande ljud

Regnet piskar mot rutorna så jag ska definitivt krypa ner och försöka sova några timmar. I vanliga fall åker hörlurarna in och Bandit rock kanalen på, men ikväll får det istället bli den vinande vinden och regnet som vaggar mig till sömns.
Konstig jämförelse det blev där, vet inte om jag kan höra Stone sours nya platta med hjälp av vädrets makter. Menade nog snarare att det går att somna gott till båda ljuden, vilket jag helt klart ska göra nu. Annars flummar jag säkerligen till det ytterligare. På återseende imorgon - jag säger:
Varje dag i ditt liv är unik, se till att ta vara på den!

Kommentarer
Postat av: Cissi

tack :D

2010-10-21 @ 23:32:11
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0