Så lättroad

Efter en timmes Guitar Hero känns nu fingrarna som ett knippe överkokt spagetti. Det går bara inte att dra igång det spelet och stänga av efter en låt. Bara en till - bara en till - bara en till....

Vädret som idag riktigt skriker: Lägg dig på soffan & res dig inte mer idag!

Hade gärna lyssnat på uppmaningen, men måste dessvärre ut ett par ärenden under eftermiddagen. Har jag tur kanske fingrarna återhämtar sig och jag kan bränna av ytterligare några låtar när jag kommer hem.
Varje dag i ditt liv är unik, se till att ta vara på den!

Kommentarer
Postat av: Artan

tack detsamma :)



Ah precis, det var kul att se. Men tror inte bloglovin kommer vara någon grejj för mig heller. Kommer nog inte få så mycker mer än 5. Inte riktig min grejj det heller.

Ha en trevlig söndag:)

2010-10-24 @ 15:01:56
URL: http://artanart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0