Nikotinstatus

Har klarat dagen ganska skapligt så här långt, en del svackor i humöret men inget allvarligt. Kroppslig oro har däremot varit konstant närvarande, gjort sig påmint så fort jag satt mig ner för att t ex dricka en kopp kaffe.
 
Nu har i alla fall den äckliga smaken i munnen som jag hade i morse försvunnit. Har tuggat i mig ett storpack Läkerol under eftermiddagen för att hela tiden ha nåt i munnen. Funkade bra tills jag kände att magen började bubbla likt en jacuzzi på full effekt. Hade en liten föraning om att för många Läkerol har den effekten och när jag kollade på förpackningen blev detta bekräftat: Överdriven konsumtion kan ha en laxerande effekt.





Kvällen spenderas i soffan med en stor skål popcorn och en kall öl!
Varje dag i ditt liv är unik, se till att ta vara på den!

Kommentarer
Postat av: liindblaads

Ahh okeej :P

vad gör du då

2010-10-19 @ 19:55:16
URL: http://liindblaads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0