Bzzzzz! |PANG|

Trots en härligt strålande sol var det inte mer än 4 grader i luften när idag jag begav mig till jobbet. Brrrr!
Det underbara med hösten är alla färgskiftningar ute i naturen, jag bara måste ta mig tid att fota lite innan alla löven faller till marken och övergår till en mer mörkbrun nyans.

Igår när jag var ute på promenad med barnen, tittade Felix upp mot trädtopparna:

-Titta pappa vad vackert med trädkronan mot den blå himlen

Testade att låna ut en kamera till honom för lite sen, men tyvärr tappade han den i backen med optiken neråt. Den är numera inte i bruksskick =)  En olycka händer så lätt, får vänta nåt år till innan vi provar med en ny. Tror han skulle tycka det är kul att plåta lite, då han ofta är väldigt uppmärksam. Igårkväll tvingade han ut mig på framsidan för att ta ett kort på en härligt röd/rosa solnedgång.

Det finns en stor nackdel med hösten - alla dom sista överlevande flugorna tycks ha letat sig in på mitt kontor. Sitter i detta nu och skriver med enhandsfattning p g a att min andra hand är upptagen med att vifta bort irriterande flugor. Har tack och lov en flugsmälla på skrivbordet, så antalet vidriga flugor minskar i rask takt.

Ha en riktigt härlig höstdag - på återseende ikväll kanske.

Varje dag i ditt liv är unik, se till att ta vara på den!

Kommentarer
Postat av: liindblaads

ohh vad vacker bild !



Vad tycker du om Rasmus Seebach ?

2010-10-11 @ 17:51:30
URL: http://liindblaads.blogg.se/
Postat av: Martin

Ett kort jag önskar jag hade plåtat själv, men just den här är lånad från nätet.



Gällande Rasmus är det inte riktigt min typ av musik, fast det mesta går att lära sig lyssna på med lite nötande =)

2010-10-11 @ 18:35:02
URL: http://edgeman.blogg.se/
Postat av: Karin.L

kan det bli mycket vackrare? Det är så vackert så att det gör ont!Så underbart.

2010-10-12 @ 14:59:22
Postat av: Julia S

åh vilken härlig bild! :D

2010-10-14 @ 11:20:38
URL: http://stromsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0