Soliga söndag

Hade en riktigt trevlig kväll igår hemma hos familjen Stranne. Som alltid bjöds det på fantastiskt god mat med tillhörande dryck. Stolt vinnare på frågequiz (från systembolaget) blev Kim som efter nån timmes kämpande skrapade ihop sina tio poäng. Jag börjande starkt med att kunna svaret på mellan vilka städer Transsibiriska järnvägen går start - stopp. Efter den frågan hände något - eller rättare sagt, efter den frågan hände i stort sett ingenting då jag slutade på endast två poäng totalt.




Skulle aldrig klara av att sitta på ett tåg hela sträckan. Tänk er att åka tåg 9600 km med en restid på hela 6,5 dygn. Min rygg skulle antagligen både se ut och kännas som ett W efter en sån tripp.







Solen skiner och här sitter jag fortfarande i morgonrocken. Hög tid för lite frukost, sen blir det ut och njuta lite av det härliga vädret.

Ha en riktigt härlig söndag!

Varje dag i ditt liv är unik, se till att ta vara på den!

Kommentarer
Postat av: Sophia

Tack detsamma :)

Godmorgon blir det nu va?:)

2010-11-07 @ 11:44:52
URL: http://Http://icouldcareless.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0