Lika trevligt som alltid

Det är alltid lika trevligt att umgås med familjen Söderholm och igår var definitivt inget undantag. Oxfilé med bakpotatis och tre härliga såser att välja på är något jag lätt även skulle kunna äta nu till frukost. Kvällens samtalstema höll sig kring relationer med allt vad det innebär. Ska ikväll påbörja en liten lånebok som vi fick med oss hem:

Håll kärleken levande - skriven av Alf B Svensson




Regnet fortsätter envist att falla utanför mitt fönster, men jag ska inte låta det förstöra min lediga söndag. Tror dessvärre inte att jag ens äger några regnkläder, så om regnet ska trotsas får jag nog räkna med att bli ordentligt blöt. Får krypa upp i soffan med en filt och en stor kopp the efter den eventuella promenaden.

Varje dag i ditt liv är unik, se till att ta vara på den!

Kommentarer
Postat av: my

ja okej :) nej harry potter är väl inte heller riktigt min film typ, jag gillar inte fantasy, men harry potter är faktiskt i stort sätt den enda jag gillar av fantasy :) vad gillar du för filmer då?

2010-11-21 @ 10:18:59
URL: http://mywahlen.blogg.se/
Postat av: Lundis

svar: jag luktar vanilj ! haha dem flesta vet de också :)

jag använder : vanilla- alyssa ashley

2010-11-21 @ 11:56:00
URL: http://dumz.blogg.se/
Postat av: Moa

hej jätte fin blogg...hur gör du för att få fler komentarer och tittare?:)



kram<3

2010-11-22 @ 16:43:04
URL: http://xxmoaxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0