Dagens shopping

Har varit en perfekt dag vädermässigt för lite shopping, regnet har hängt i luften men aldrig riktigt kommit till skott. Blev ett par nya skor, två t-shirts & en skjorta. Kunde inte riktigt hålla mig borta från teknikprylar, så det fick bli en ny coaxial kabel för att få ut lite trevligt ljud från hembiosystemet.

Älsklingen köpte sig ett par nya jackor på Stadium. För övrigt exakt samma som vi köpte i Göteborg för ett par helger sen, fast nån storlek mindre. Hade inte riktigt koll på att hon hade lämnat tillbaka båda vi köpt tidigare, så jag blev lite ställd när hon kom och visade vad hon hittat. Hon fyndade även en fin vit kofta att ha dom fortfarande ganska kyliga kvällarna på altanen.



Ett par vita Adidas tygskor känns lite somrigare än mina svarta stinkbomber till skor jag haft ett tag nu.


En av jackorna Sara köpte på Stadium. Bra kvalité till rätt pris från Race Marine
Varje dag i ditt liv är unik, se till att ta vara på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0