$$$

Jag har inget stort kapital sparat på banken - Jag tjänar inga stora pengar - Jag kör en bil av årsmodell-98

men

JAG ÄR LYCKLIG!


Jack Whittaker idag 63 år levde ett sagoliv fram tills 2002. Han hade familj, flertalet egna företag och ca 100 miljoner i besparingar på banken. En lottovinst på 2 miljarder förändrade hela hans liv. Idag har han inga vänner, frugan har lämnat honom och tre av familjemedlemmarna är döda. Det ena har avlöst det andra och han menar att det är pengarnas fel. Det som ska tilläggas är att han idag inte heller har något kapital kvar.





Money never made a man happy yet, nor will it. There is nothing in its nature to produce happiness. The more a man has, the more he wants. Instead of filling a vacuum, it makes one.
Benjamin Franklin

Varje dag i ditt liv är unik, se till att ta vara på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0