Veckorna rusar iväg

Det gäller att göra det bästa av den, för vad tjänar det till att låta den springa ikapp och förbi. Syftar givetvis på tiden - du vet den där som ständigt klappar dig på axeln och med ett hånflin talar om att du minsann inte blir yngre.

Mina sista veckor känner jag att tiden varit en ganska trevlig prick trots allt. Har inte känt mig speciellt stressad utan haft ganska behagliga dagar där jag fått en hel del uträttat. Med det sistnämnda menar jag inte enbart jobb utan även på det privata planet. Jag påminner mig själv varje  morgon om mitt "kontrakt" jag skrivit och signerat och känner att jag inte avvikit allt för långt från planen.



Nu är det dags att läsa sista sidorna i en träffsäker bok med titeln "Håll kärleken levande". En underbar bok som sätter igång en kreativ tankeverksamhet i kärlekens tecken.


Ha en fantastisk dag -  det tänker jag ha!

Varje dag i ditt liv är unik, se till att ta vara på den!

Kommentarer
Postat av: - M a r i a

sv; ja:) allt bra?

2010-12-06 @ 09:27:08
URL: http://maariabodin.blogg.se/
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

har du bytt bakgrundsbild ?

söt <3

ha en trevlig dag kram =)

<3

2010-12-06 @ 10:26:40
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0