Insnöad?

Fredag - härliga fredag.  

Min taniga kropp värker efter allt skottande av vidrig snö och det lär säkerligen behövas skottas minst en gång till idag. Märks att jag är en citykille som köpt sitt första hus då jag blivit bortskämd med snöskottning innan.

Vad har då denna dag att erbjuda förutom snöskottning?

Några timmars jobb till att börja med, sen blir det hem (om jag hittar bilen) och förbereda kvällens räkmackor. Tror bestämt det blir ett glas Asti  att smutta på till maten med. Kvällen ska definitivt spenderas i tv-soffan med massor av tända ljus och mjukaste filten över mina frusna ben.

Vad ska ni hitta på?

Bilden lånad från nätet



Varje dag i ditt liv är unik, se till att ta vara på den!

Kommentarer
Postat av: liindblaads

Såå himla bäst e dom bilderna :D

2010-12-03 @ 12:37:02
URL: http://liindblaads.se
Postat av: Nelly

sv: Funderar också på att köpa en egen, men så länge lånar jag utav skolan ;)

2010-12-03 @ 13:31:41
URL: http://nellyj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0