Gäääääsp!

Att stiga upp 05,30 är inget jag direkt är van vid. Lucia firande på dagis klockan 07,00 idag  gjorde denna väckning ofrånkomlig. Sankta Lucia ge mig en stor kopp kaffe - gick min melodi i skallen straxt efter klockan hade ringt. Det ska tilläggas att även våra barn är extremt morgontrötta, så det var inte med en direkt glad min lilleman tvingades upp tidigt för att kliva i rollen som tomtenisse.

Fast visst glöms tröttheten bort väl där när alla söta barn klämmer i allt vad dom kan i refrängerna. Efteråt serverades det kaffe & skinkmacka, där jag satte fullt fokus mot ett koffeinrus. Bättrar på oddsen lite nu även på jobbet där bryggaren redan har fått leverera ytterligare ett par koppar het java.

 

Varje dag i ditt liv är unik, se till att ta vara på den!

Kommentarer
Postat av: linn

ohh vilken snygg vinterblogg ;)

2010-12-13 @ 12:00:38
URL: http://forlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0