Blir en tidig kväll och en tidig morgon

Slitsam dag med många stressmoment, en sån där dag som kommer raderas från hjärnan ganska omgående. Vill inte gå in på några detaljer mer än att jag känner mig hyggligt risig just nu.

Imorgon bitti ringer klockan extremt tidigt, uppstigning hmm mitt i natten känns det som. Ska sätta oss i bilen och för en dagsresa till Landskrona. Hoppas att E22:an är i någorlunda skick så att det inte tar mer än fyra timmar att köra.



Dags att fluffa till huvudkudden och försöka avsluta deckaren vi påbörjade igår. Minns jag inte fel så var det en miniserie i två delar, som definitivt kommer få delas upp på ytterligare nån kväll.

Önskar alla en riktigt trevlig kväll!

Varje dag i ditt liv är unik, se till att ta vara på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0