Tisdag morgon

08,55 masade jag mig ur sängen idag, stel i kroppen och fortfarande jättetrött. Var varmt och fuktigt inatt i sovrummet , så själva insomningsfasen tog ett par timmar. Somnar lättast in till musik i vanliga fall, men inatt verkade även det ganska hopplöst.

Nu är jag hur som helst uppe och jag var inte långsam med att få igång kaffebryggaren. Dags för en "frukost" som täcker upp hela kostcirkeln.


Jo jag vet, jag har bört snusa igen efter ett treårigt uppehåll. Blev ett par dosor under semestern och sen var det givetvis kört igen. En liten fördel (om man kan kalla det så) är att jag inte ens blivit sugen på att röka, vilket jag i regel annars gjort i samband med alkoholintag. Snuset håller mig på en lagom nivå nikotin hela tiden, vilket knuffar undan suget av illaluktande giftpinnar.

Ny dag nya tag. Barnen sitter och väntar på att det ska börja regna, då kommer dom blixtsnabbt sitta där i soffan med varsin xbox kontroll i handen. Själv ska jag avsluta min latté för att sen samla kraft till att eventuellt putsa lite fönster. Får se om motivationen infinner sig.

Ha en bra tisdag & på återseende.
Varje dag i ditt liv är unik, se till att ta vara på den!

Kommentarer
Postat av: Mita

Tänk om alla män som började dagen med kaffe och nikotin hade fönsterputsning på schemat....

2010-08-17 @ 09:53:22
URL: http://rocotopeppers.bloggplatsen.se
Postat av: Shiko

Mums, ser gott ut <3

2010-08-17 @ 16:28:39
URL: http://shikos.blogg.se/
Postat av: Bastiantiril

Enjoy your website very much. Good job!

2011-06-10 @ 10:33:34
URL: http://bastiantiril.blogmakale.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0