Min gule vän

Du är besatt! Galning! Att du bara orkar! Hur kul kan det va?

Jag säger bara: Prova själva!

Jag brukar väldigt sällan roa mig med att spela på min mobil, tills jag upptäckte Doodle jump. Ett spel utan slut, att kunna hoppa i oändlighet. En spelidé som är gravt beroendeframkallande - grattis till skaparna av den lilla gula söta gubben.

Hoppskor, helikopterhatt och raketryggsäck är prylar som hjälper en på vägen mot oändligheten. Kollar man in topplistan i världen finns det definitivt folk som är mer beroende än mig. Har du inte skaffat Doodle jump är det nåt jag verkligen rekomenderar, oj så kul.



Varje dag i ditt liv är unik, se till att ta vara på den!

Kommentarer
Postat av: [Foto & Vardag]

tack så mycket för din fina kommentar :)



Åh, söt liten gul sak, vågar man ens skaffa det spelet? Kanske blir beroende helt å hållet ;D

2010-08-20 @ 17:20:12
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0