Lite fest var det ja....

I lördags var det fest, ordentligt med fest. Älsklingen ska fylla 30 och hennes kusin har precis firat sin stora dag, så det blev en gemensam jättefest. Vi hade alla en kanonkväll - kommer inte gå in på några detaljer, men nån somnade tidigt för att senare göra comeback, några tog det sluga beslutet att göra dansande entré med inget på överkroppen.

Som sagt, det blev verkligen en kanonkväll och här följer lite bilder. Något suddiga då jag inte var stabil på handen av någon anledning. Stort TACK till Kim & Lasse som underhöll oss med musik!


Partytältet på plats




Gästerna med välkomstdrink




Mat & dryck var ingen bristvara




Bästa Fredrik & Lisa


Lasse & Kim


Mina söta bordsdamer Zofia & Helena


Kim in action


Festen i full gång


Hoppas du hittade hem till slut =)


Jimmy the king


02.00 hittades en bra låt


Jag tror det var Sean Banan - Skaka rumpa


Vinkar av dom sista gästerna - lite ostabil tror jag allt


Tror jag somnade till en liten stund


Per sover tungt - tidpunkt *cencur*


Varje dag i ditt liv är unik, se till att ta vara på den!

Kommentarer
Postat av: Andreas

haha kanonbilder tvåan och trean från slutet! haha!

2010-08-31 @ 00:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0