Lillebror en "player"

Lördag kväll! Besök av systeryster som är nere från Stockholm ett par dagar. I släptåg hem till oss följde även systers nya bekantskap Daniel och min lillebror med. Bjöd på lite förfriskningar och tilltugg under kvällen, och brorsan var inte direkt sen med att hämta öl efter öl efter öl efter öl. När kylskåpet väl var tomt på dryck med humle kom han tillbaka med en box vitt vin i näven. Hur som helst är inte mängden dryck det väsentliga denna kväll, utan brors något galna beteende med lite alkohol innanför västen.

I vanlig ordning pep hans mobil konstant med sms från flickor som ville ha hans sällskap under kvällen/natten. Då inte Alexander (brorsan) orkade svara på en del, tyckte vi andra det var hyggligt kul att skicka iväg lite tokigheter. Efter en lång konversation med en stackars ovetande tjej, skrattade vi så tårarna sprutade. Alexander fick ihop nån historia om att jag redan hade somnat och att han skulle få till det med min sambo. Mitt i allt ringde tjejen upp, och lillebror frågar rakt ut om hon ska sova hos honom inatt. Fick konstigt nog ett Ja till svar, efter allt han ljugit ihop. Enligt honom själv - citat: Sjömonstret är redo!

Historierna avlöste varandra om diverse tokigheter. Det som var mest förvånande var att tjejen gick på det mesta han sa. Trots otroligt uselt simulerat: Bzzzt, det är lite dålig mottagning nu, och flertalet: - Oj, jag la på nu.


Lillebror: Du är en rolig jävel - tillika en sann "player"

Varje dag i ditt liv är unik, se till att ta vara på den!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Som ett avslut: när jag klev in på Alles rum för att säga hejdå innan vi åkte till Stockholm.. vem ligger i sängen, om inte lilla blondie, a.k.a "VAA?"!



Sjömonstret fick sitt.

2010-08-10 @ 09:40:54
Postat av: Anonym

HAHAHHAHAHHAHAHA. jag visste att det inte va han som skrev. jag drev lite med. han förklarade allt sen. HAHAHAHAHAHa. så dum är man ju faktiskt inte.

2010-08-10 @ 14:59:12
Postat av: anonym

du är dummare än tåget. /alexander

2010-08-15 @ 19:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0