Dags att försöka

ZzzZzzZzzzzzzzZzz

ZzzzZzZzZzZzzZZzzZzzZzZzZzzzZ


Monterat lite möbler och känner mig ganska trött just nu. Lika bra att försöka få några timmars välbehövlig sömn. Imorgon är det dags för den nyblivna 7-åringen att börja första klass - spännande! Jag följer med dag ett för att han ska känna sig trygg, alltid lite pirrigt med nya utmaningar.

Ny ryggsäck inhandlad och pennfack nerpackat. Kommer själv inte ihåg min första skoldag, men det måste ha varit spännande. Felix säger sjäv att det ska bli jättekul , men att han inte vill ha några läxor. Kanske lika bra att vara tyst om att han har ca femton år kvar att studera.

Varje dag i ditt liv är unik, se till att ta vara på den!

Kommentarer
Postat av: Marlene

Sovit gott? Jag hoppas det går bra för stora killen idag :)

2010-08-24 @ 08:30:35
URL: http://marlenejansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0